Too Faced - Sweet Peach

Dnešní článek bude taková mini recenze na Sweet peach paletku od Too Faced . Paletku vlastním něco málo přes měsíc. Za tu dobu jsem si j...

Dnešní článek bude taková mini recenze na Sweet peach paletku od Too Faced. Paletku vlastním něco málo přes měsíc. Za tu dobu jsem si jí doslova zamilovala. Koupila jsem si jí jako odměnu za zkouškové - ano nějaký důvod být přeci musí :D. Naštěstí paletek bylo v tu dobu ještě dost. Teď ji sehnat jak tak slyším není jednoduché ,ale stačí oběhnout více Sephor a snad ji najdete. A teď zpátky k té úžasné paletce. Je v ní celkem 18 stínů a navíc s originálními názvy jako například: Talk Derby To Me, Summer Yum, Nectar... a to mě na paletkách od TF baví. Obal paletky je jako jejich sester čokoládek kovový s malými broskvemi. Smells like peaches! - Ano i když tak trochu chemicky umělá vůně broskve, možná Ice Tea - Nestea tu vůni celkem vystihuje. Vůně je oproti čokoládovým paletkám více výraznější, ale mě osobně to nevadí. Když se jdu s paletkou namalovat cítím z toho léto, když paletku otevřu v zimě určitě si vzpomenu díky její vůni na letní dny kdy jsem ji využívala velmi často. Paletka je poměrně teplá, podle mě na léto super.




S paletkou vytvoříte nenápadné, nude, denní i výrazné večerní líčení. V tomto ohledu se mi jeví jako velmi neutrální všestranná a perfektní paletka na cesty. Některé stíny jsou matné, máslovité a se třpytkami .Pigmentace je skvělá. Matné stíny trošku práší (né nic strašného), ale to je u matných stínů zvykem. Ovšem má i své mínusy a to jsou podle mě tři stíny. 
  • Tempting
  • Delectable
  • Talk Derby To Me
Na ruce vypadali hezky, ale po nanesení na oku se vlily do jednoho velkého černo-šedého fleku. Fialová není fialová. Všechny tyto tři stíny jsou na mém oku černo-šedivé. Stíny Delectable a Talk Derby To Me nevyužívám prakticky vůbec. Ostatní stíny jsou ale fajn a některé jsou více než to! BOŽÍ



Moji velcí oblíbenci (zleva) : Nectar, Luscious, Caramelized, Peach Pit <3


Cena je  1 350 korun za 18 stínu není moc ale chápu, že ani málo. Pokud paletku využijete tak určitě do ní! Mám mastné víčka, s bází od NYX mi vydží celý den. A to i teď v létě. Kupovala jsem v Sephoře na Andělu. Jako jediné mínus, které vidím jsou dva stíny které nevyužiji. Naopak zajímavé hnědé, rose gold, broskvové, netradiční khaki, vínovou jsem si zamilovala.

A jak jste s paletkou spokojeni vy? :)

Mějte se krásně T.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za vaše komentáře :)

Flickr Images